top of page

Stratejik Birleşme Duyurusu

  • info814885
  • 20 May
  • 2 dakikada okunur

Güncelleme tarihi: 21 May



Sigma Expo Group ve Expocentre AO tarafından Prodexpo ve Food Expo projeleri arasında stratejik ortaklık kurulmuştur.


Expocentre AO ve Sigma Expo Group, Food Expo fuar projesinin, Expocentre AO’nun en önemli fuar markalarından biri olan ve Rusya ile Doğu Avrupa’daki gıda, içecek ve üretim endüstrisi için hammadde alanındaki en büyük uluslararası fuar olan Prodexpo çatısı altına entegre edileceğini duyurdu.


Şubat 2025’te Prodexpo, 40’tan fazla ülkeden 1835 katılımcı ve 69.000’in üzerinde profesyoneli ağırlayarak, gıda ürünlerinin sergilendiği lider platform olma konumunu pekiştirdi.


Bu birleşme ile birlikte Prodexpo’nun büyüme motivasyonu artacak: daha fazla sergi alanı ve yeni uluslararası katılım fırsatları mümkün hale gelecek. Yeni bir lokasyona taşınmak, Crocus Expo IEC’nin katılımcılara üstün lojistik ve altyapı olanakları sunmasını sağlayacak.


Prodexpo’nun organizatörü olarak Expocentre AO, projenin genel planlaması, organizasyonu ve geliştirilmesinden sorumlu olmaya devam edecek; Sigma Expo Group ise kapsamlı uluslararası tecrübesi ve küresel iş ortakları ağı sayesinde yabancı katılımcıların ve ülke pavilyonlarının katılımına destek olacaktır.


Maxim Fateev, Expocentre AO Genel Müdürü:

Bu, Prodexpo’nun ülkenin bir numaralı gıda fuarı olarak konumunu güçlendirmesini sağlayacak stratejik olarak önemli bir adımdır. Hem yerli hem de yabancı katılımcılar için projenin büyümesi yeni fırsatlar sunmaktadır.


Sergey Alexandrov, Sigma Expo Group Genel Müdürü:

Sigma Expo Group, yalnızca ülke içindeki konumunu güçlendirmekle kalmayıp, aynı zamanda Rusya sınırlarının ötesine geçmesini sağlayacak uluslararası temsilcilik ve partnerlik veri tabanını aktif şekilde oluşturmaktadır. Prodexpo fuarıyla gerçekleştirilen iş birliği, her iki kurum için de büyüme ve sürdürülebilir gelişim açısından yeni fırsatlar yaratacaktır.


Bir referans noktası olarak Sigma Expo Group, Şubat 2025'te Kahve Çay Kakao Rusya Fuarı, tüketici festivali “Chashka” gibi ITH şirketinin fuar projelerine katılarak ve bir hisse satın alarak gıda sektöründeki varlığını genişletmiştir. Bu kararlar Sigma Expo Group'un çeşitli ekonomik alanlarda artan uzmanlığını ve genişleyen küresel etkisini vurgulamaktadır.

 
 
 

コメント


bottom of page